Gyakran ismételt kérdések

1. Van bármilyen kötelezettségem, ha felkereslek titeket?

Nincs. A konzultáció mindig kötetlen, és csak arról szól, hogy megismerjük a helyzetedet és a céljaidat. Ha úgy érzed, van értelme közösen továbbmennünk, akkor együtt lépünk tovább.

2. Tényleg díjmentes a szolgáltatás?

Igen, a tanácsadás teljesen díjmentes. A munkánkat a pénzügyi partnereink finanszírozzák, így neked ezzel kapcsolatban semmilyen költséged nincs.

3. Csak akkor fordulhatok hozzátok, ha nagyobb befektetésem van?

Egyáltalán nem. Akár egy kisebb megtakarításról, egy bankszámláról vagy éppen állami támogatásról van szó, ugyanúgy érdemes beszélgetni! A lényeg, hogy a megoldás a te céljaidhoz illeszkedjen.

4. Milyen területeken tudtok segíteni?

Banki megoldások, hitelek, biztosítások, nyugdíj-előtakarékosság, állami támogatások, befektetések és megtakarítások, röviden: mindenben, ami pénzügy.

5. Mennyi ideig tart egy első találkozó?

Általában 60 perc, attól függően, mennyi kérdés merül fel. Ez lehet személyesen vagy online is.

6. Miért éri meg igénybe vennem a szolgáltatást?

Mert komplexen átlátjuk a pénzügyi piacot. Neked nem kell külön-külön bankokat, biztosítókat és szolgáltatókat végigjárnod, mi egy helyen adunk átfogó képet és személyre szabott megoldásokat.

7. Mi történik az első beszélgetés után?

Összefoglaljuk a lehetőségeket, és közösen döntjük el, merre érdemes elindulni. Te határozod meg, hogyan és mikor szeretnél továbblépni.

Készítsd el weboldaladat ingyen!